środa, 1 sierpnia 2012

Dzień 1/31

Dieta:
Pierwszy dzień minął w sumie całkiem ładnie;) nie było większych grzeszków, ale też przecudownie nie było. Każdy dzień ma być lepszy;)
Myślę, że przynajmniej częściowe fotomenu będzie fajnym pomyśłem ;)
Dziś po raz pierwszy zrobiłam słoikową owsiankę;)


OWSIANKA NOCNA



  • 200ml mleka 0,5% [110kcal]
  • 3 łyżki mieszanki płatków ( owsiane, żytnie, pszenne)[110kcal]
  • jabłko [40kcal]
  • migdały [15g - 86kcal] 
Do słoiczka wkładamy płatki, zalewamy je mlekiem i dodajemy pokrojone jabłko. Zakręcamy, mieszamy i wkładamy na noc do lodówki.

Rano wyciągamy, dodajemy jakieś ulubione składniki ( u mnie to były migdały) i zjadamy ;) Smacznego ;)

Ćwiczenia:
Plan wypełniony w 50%, bo dziś jest u mnie przyjaciółka i nie miałam zbytnio czasu na wszystkie zaplanowane ćwiczenia. Ale na pocieszenie cały dzień w ruchu, wiec nie jest źle.

Dziś tak, troche krótko piszę, ale nadrobię jak koleżanka pojedzie, bo tak głupio ją samą zostawiać i siedzieć przed kompem;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz