środa, 22 maja 2013

Killer abs Jillian Michaels

  Killer abs to kolejny program Jillian, z którym ćwiczę. Tak jak większość programów, ten także podzielony jest na 3 levele, łatwy, trudny i okropny ;)

LEVEL 1

FIlmik

Ta część standardowo rozpoczyna się od rozgrzewki. Ćwiczenia podzielone sa na 4 obwody, każdy obwód powtarzamy 2 razy. Cały program trwa 33 minuty. Co to stopnia trudności, to nie jest trudne. Wszystkie ćwiczenia wykonałam bez większego problemu. Plusem jest to, że prezentowane sa różne warianty ćwiczeń: aby ułatwić lub aby utrudnić.

LEVEL 2

Filmik
To zdeydowanie moja ulubiona cześć. Rozkład jest taki sam jak w levelu 1: 4 obwody, każdy powtarzamy 2 razy. Ćwiczenia są męczące, ale bardzo przyjemne. Nie są zbyt przesadzone, z łatwością możemy je powtórzyć słuchając jedynie opisuj Jillian.

LEVEL 3

Filmik
Zdecydowanie nie przypadł mi do gustu. Niby nie jest zbyd ciężki, po wcale bardzo sie nie zmęczyłam, ale ćwiczenia były jak dla mnie zbyt przesadzone i nie bardzo widziałam sens ich wykonywania, ponieważ nie czułam w ogóle mięśni.

Podsumowując:

  Przed rozpoczęciem programu musimy zaopatrzyć się w ciężarki ( ja zastępowałam je po prostu butelkami z wodą) oraz matę i wygodny strój. Każdy level trwa ok. 35minut. Każdy level wykonujemy tydzień, czyli cały program zajmie nam trzy tygodnie.

Efekty:
 Poprawa kondycji, zakwasy  mięśni brzucha, a w efekcie ich wzmocnienie. Na pewno wrócę kiedyś jeszcze do tego programu, ale już omijając level 3 ;p

12 komentarzy:

  1. Ćwiczyłam kiedyś level 1, który jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie ćwiczyłam z Jillian, ale widziałam jej program i był dość ciekawy.
    Moim ulubionymi ćwiczeniami jest Insanity i P90X.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już nie tylko o tym programie Jillian bardzo pozytywne opinie,więc chyba coś w tym jest:)

    Lubię ją za to że jest taka prawdziwa spoko babka,a nie jakaś sztuczna panienka co piszczy przed kamerą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę o tych ćwiczeniach:) Widać efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ktos sie przylozy tak naprawde to efekty beda na pewno;)

      Usuń
  5. jak skoncze ten trening co zaczelam to skusze sie na ten jako kolejny z Jillian Michaels obecnie mam piąty dzien Level 30 Day Shred Jillian Michaels


    ale jestes hardcorowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sobie urozmaicić trochę swoje ćwiczonka i jutro pocwicze w Jillian :) dzięki za linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem przyjemny jest ten trening, choć również gustuję w innych tego typu treningach w domowym zaciszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. musze wypróbować!

    Pozdrawiam,
    Fit
    _______________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O Jillian jeszcze nie słyszałam, chyba pora spróbować :) Skoro na 3 level nie warto tracić czasu - 2 tygodnie na jakieś nowości nietrudno poświęcić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się właśnie napalam na ten jej program - mam nadzieje, że pomoże na mój wystający brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń