czwartek, 10 stycznia 2013

Jillian Michaels - Six pack in six weeks

Witam Was kochane serdecznie;)

Korzystając z chwili przerwy w nauce, postanowiłam napisać obiecany post o moim nowym treningu;) Jak wspominałam wcześniej od soboty zaczęłam ćwiczyć Six pack in six weeks ;)

Opis programu.

Program składa się jakby z dwóch części: level I i level 2. Przewidziany jest na 6 tygodni. Ja rozplanowałam sobie to w ten sposób, że zaczynam od dwóch tygodni level-u I, potem przechodzę na level 2 i ćwiczę go też 2 tygodnie, a następne dwa tygodnie ćwiczę oba programy naprzemiennie.

Level I:

Całość trwa ok. 35minut. Składa się z rozgrzewki + dwóch obwodów ćwiczeń i na koniec stretchingu.  Potrzebujemy tylko jednego ciężarka, mój ma 4kg. Trening rozpoczynamy od rozgrzewki - nie ma tu zbyt trudnych ćwiczeń, ale podnoszą tętno, czyli jest dobrze;) Następnie przechodzimy na pierwszego obwodu ćwiczeń. Zaczynamy od tych z ciężarkami w pozycji stojącej, a następnie są ćwiczonka już na macie. Ważne jest tutaj, że ćwiczenia siłowe, przeplecione są krótkimi wstawkami cardio. I pojawia się także mój ukochany pajacyk odwrócony ( w sensie, że w pozycji jak do pompek). Parę ćwiczeń także powtarza się z 30days shred, ale mi osobiście to nie przeszkadza, bo lubiłam te ćwiczonka.

Osobiście podoba mi się ten trening. Męczy, ale nie nudzi. Co prawda, niektórych ćwiczeń jeszcze nie umiem wykonać, ale ciągle próbuje. Poza tym czuje jak pracują mi mięśnie nie tylko brzucha, ale i całego ciała, co mnie oczywiście cieszy;) Pracują także plecy, ramiona i tyłeczek;)
A jeśli chodzi o efekty to po tygodniu ciężko stwierdzić, ale odczuwam mięśnie brzucha. Zaczynają się przebijać spod tłuszczyku;) Więcej o efektach jak skończę program;)

Level 2

Tutaj nic nie mogę na razie napisać, bo jeszcze nie ćwiczyłam.Jak tylko dojdę do poziomu drugiego to uzupełnię ten post;)
   Miałam także problem, żeby odszukać ten program w ogołe w internecie, ale udało się;D Jakby, ktoś chciał to możecie pisać, chętnie się podzielę;)

Na koniec kilka fitspiracji i wracam do nauk;)





4 komentarze:

  1. Teraz robie 30 dni shred ale już kończę i mam zamiar właśnie to zacząc wkrótce :) Na jakiej stronce znalazłaś filmiki? Bo też szukałam i nic nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,własnie zaczelam za twoja motywacja przygode z jillian michaels:) ale nie ma wlasnie 2 levelu na yt,moglabys podac.?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.dailymotion.com/video/xqdavl_jillian-michaels-6-weeks-six-pack-level-2-2010-divx-dvdrip_sport

    Bardzo proszę :)Ja właśnie zaczełam level 1 wish me luck :):):)

    OdpowiedzUsuń