wtorek, 21 sierpnia 2012

Hydrominum - opinia


Działanie:
- usuwa nadmiar wody z organizmu,
- łagodzi odczucie opuchnięcia,  
- wspomaga odchudzanie,
- ułatwia zwalczanie celulitu,
- wpływa na eliminację toksyn.

Skład:
- Ekstrakt z owocu opuncji figowej 100 mg,
- wyciąg z korzenia mniszka lekarskiego 70 mg,
- wyciąg z pokrzywy zwyczajnej 150 mg,
- wyciąg z zielonej herbaty 180 mg.
Cena - 24-28zł ( w zależności od apteki)
1 opakowanie = 30 tabletek

To tyle ze strony producenta a teraz moja opinia:

Stosuje ten lek już miesiąc. Dziś skończyłam pierwsze opakowanie i kupiłam drugie. Od jakiegoś czasu miałam ogromne problemy z zatrzymaniem wody w organizmie. Ciągle odczuwałam syndrom ciężkich nóg, które bolały i zniechęcały do wszelkie aktywności.  Odkąd biorę te tabletki mogę w sumie powiedzieć, że uczucie ciężkich nóg znikło. Myślę, że dużą rolę odegrało tutaj też zmiana diety - jem teraz dużo więcej owoców i warzyw, nie jem słodyczy i śmieciowego jedzenia.  
Co do cellulitu to mam wrażenie, że staje się coraz mniejszy, ale tutaj też to nie do końca zasługa leku, tylko to efekt złożony z wielu czynników. 
Od jutra biorę drugie opakowanie. Zobaczymy jakie efekty będą dalej. 

Ocena ogólna - 4,5/5 ( cena!) 



4 komentarze:

  1. Ja sceptycznie podchodzę do suplementów

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello There. I found your weblog the use of msn.
    That is a really smartly written article. I'll make sure to bookmark it and return to read more of your helpful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    Stop by my blog post - diet Plans for Women

    OdpowiedzUsuń
  3. Wгіte mοre, thаts all I hаve to say.
    Literаlly, it sеems as thоugh you rеlied on the video tο
    make youг poіnt. Yοu definitely knоw what уouгe talking about, ωhy
    throω аway youг іntelligenсe on just ρosting ѵіԁеos tо уour blog when
    you could be gіνing uѕ something infοrmatiνе to reаd?


    Check out my page - herbal highs list

    OdpowiedzUsuń
  4. a kilogramyy straciłaś jakieś?

    OdpowiedzUsuń