piątek, 30 listopada 2012

Koncentrat cynamonowo- kofeinowy. Zdjęcia brzucha ;)

Gdy 3 tygodnie temu w moich drzwiach stanął kurier z wyczekiwaną przesyłką byłam bardzo podekscytowana. Bardzo się cieszyłam, bo to mój pierwszy kosmetyk podarowany mi przez sklep Naturica do przetestowania ;)

Postanowiłam podejść do tego zadania profesjonalnie i tak od 3 tygodni regularnie stosuję kosmetyk, aby podzielić się z Wami swoimi refleksjami ;) Z czystym sumieniem, mogę powiedzieć, że jestem regularna ;) Zabiegi wykonuje co drugi dzień. Nie jest łatwo, bo boli, piecze i nie zawsze jest tak przyjemnie, ale uczucie po ściągnięciu folii - bezcenne ;) 
Tu proszę, świeże zdjęcie sprzed 10 minut, bo właśnie pisząc teraz do Was leżę sobie w folii pod kocykiem ;)

No dobra, ale konkrety. Może zacznę od swoich refleksji i przemyśleń na temat produktu ;)

KONCENTRAT CYNAMONOWO-KOFEINOWY 

MOJA OPINIA:
    Swoją przygodę z body wrappingiem rozpoczęłam od wyszczuplającego koncentratu z kofeiną, o którym pisałam tutaj.
    Miałam już jakieś wyobrażenie o tego typu preparatach. Swój pierwszy zabieg wykonałam z wielką ciekawością, bo nie miałam pojęcia, czego mogę się spodziewać. Udałam się więc zaopatrzona w folię spożywczą ( tę przezroczystą) oraz koncentrat do łazienki w celu wykonania zabiegu. Popełniłam jednak błąd. Przed zabiegiem wzięłam prysznic, co jak się potem okazało nie było dobrym pomysłem;p 

     Wysmarowałam się koncentratem i tu muszę podkreślić, abyście nie nakładały na siebie zbyt dużej warstwy preparatu, a już na pewno nie na początku waszej przygody z wrappingiem. Efekt może być zbyt mocny ;) Sprawdziłam na sobie ;). Następnie owinęłam ciało dokładnie folią, założyłam dres i udałam się pod kocyk. 

Ta ilość na całe udo, to jednak okazało się za dużo ;p 

    Pierwsze 5 minut było bardzo miłe. Siedziałam pod kocykiem, czytałam książkę i praktycznie nie czułam nic. W przypadku poprzedniego preparatu ostre pieczenie rozpoczęło się po ok. 10 minutach. Tutaj było podobnie. Spodziewałam się jednak, że w przypadku tego koncentratu to pieczenie nie będzie, aż tak bardzo intensywne. Pomyliłam się ;p Wytrzymałam 20 minut po czym musiałam zmyć preparat. Zaczerwienienie utrzymywało się ok godziny. 
    Kolejne podejścia były bardziej przyjemne. Oczywiście piekło, szczypało, ale to dobrze;) Znaczy, że działa. 

Tak jak pisałam, body wrapping wykonuje już chyba 1,5 miesiąca, a koncentratem cynamonowo-kofeinowym 3 tygodnie. I tak:

Efekty:

W ciągu tego czasu obwód mojego uda zmniejszył się o 2cm, w tali z 68 zrobiło się 64, a z bioder weszły 3 cm ;) To są jednak cyfry, na które wpływ mają także inne czynniki ( z dietą u mnie ostatnio kiepsko). 
Tutaj liczy się stan skóry, a ten poprawił się diametralnie. Bardzo żałuje, że nie zrobiłam zdjęć nóg przed i teraz. Widać tę zmianę. Skóra po ściśnięciu nie ma już praktycznie w ogóle nierówności, praktycznie mogę powiedzieć, że ten cellulit jest już niewidoczny. Cieszę się, że zdecydowałam się na przygodę z tymi kosmetykami. Tak, nie są to przyjemne zabiegi ( tzn też w sumie co kto lubi) ale grunt, że dają efekt, o którym każda z nas marzy. 

Dlatego zachęcam Was do rozpoczęcia przygody z body wrappingiem, bo to naprawdę tani i skuteczny sposób na walkę z pomarańczową skórką.  

Tutaj możecie poczytać o tym, co producent pisze o koncentracie cynamonowo-kofeinowym. Zachęcam też do skorzystania z  promocji w sklepie Naturica ;)

Jeśli macie jakieś pytania, albo sami stosujecie body wrapping - piszcie ;) 




    


18 komentarzy:

  1. Widać, że faktycznie przetestowałaś kosmetyk, nic mnie tak nie denerwuje jak ocena produktu po pierwszym użyciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym razie praktycznie ciężko coś ocenić ;) Ja jestem już po 3 tygodniach stosowania tego kosmetyku co drugi dzień i nadal zamierzam trzymać się tego schematu ;) Jeśli masz jakieś pytania co do produktu to służę pomocą ;)

      Usuń
  2. hej. Moje wrażenia podobne - wydaje mi się że ten koncentrat jest jeszcze mocniejszy od zabiegu wyszczuplającego z kofeiną. Ja na szczęście prysznica przed zabiegami nie stosuję. Po zimny się zdarza :) I to jedyna opcja kiedy mogę siedzieć pod zimną wodą:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Chciałabym napisać do Ciebie,ale za bardzo nie wiem jak;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej a ja chciałam zapytać gdzie mozna go kupic i ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://naturica.pl/ ja kupuje te kosmetyki w tym sklepie internetowym.A cena tego kosmetyku to ok. 30 zl. ;)

      Usuń
    2. dziękuje;) a po jakim czasie widac efekty mniej wiecej? chce sie wyrobic do lata;p

      Usuń
    3. same kosmetyki cudów nie zdziałają oczywiście, ale jak dodasz do tego aktywność fizyczną i dietę to do lata na pewno zdążysz;)

      Usuń
  5. a wogóle czy można stosować jakieś inne kosmetyki zamiast tego koncentratu?? jak tak to jakie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stostuje teraz l-karnityne, ktora ma za zadanie spalac tluszczyk;D oczywiscie to wszystko zalezy od efektow jakie chcesz osiagnac ;)

      Usuń
  6. oki dzieki;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie owijanie folią. Skóra jest potem cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. With haѵin so much content dо you eveг run into any iѕѕues of plаgoriѕm or copyгight vіolation?
    My site hаѕ a lot of unіque сontent
    I've either created myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any solutions to help prevent content from being ripped off? I'd trulу aρpreсiаte
    it.

    My ωeb sitе :: oczyszczanie organizmu

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa :) Mi udało się dopaść ten koncentrat za około 28 zł.
    Powinien być jeszcze w promocji w sklepie Sapindus.
    Chocoo dobry artykulik :D
    Jednak dieta to podstawa, a koncentrat to dobre i skuteczne uzupełnienie.
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ten koncentrat jest lepszy od Zimt- Creme? który kosztuje dość sporo w porównaniu z tym kosmetykiem. Nie wiem czy stosowałas, ale pamietam, ze efekt był oszałamiajacy :) Pozdrawiam Kate

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe własnie pisze o nim recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ; ) Używalam tego pomaranczowego Bingospa koncentrat cynamonowo kofeinowy 100% i pod folia wlasnie bardzo slabo czulam ; / dopiero po zdejmowaniu folii czulam grzanie czy to poprawny efekt??? Jesli chodzi o ilosc to napewno wiecej niz mialas na udzie :P no i folia spozywcza byla

    OdpowiedzUsuń