niedziela, 2 grudnia 2012

Podsumowanie tygodnia i nowe cele ;)


Zacznę od podsumowania minionego tygodnia. To był ambitny plan, a teraz pora zobaczyć jak wyszło ( a nie wyszło w ogóle;/)

Dieta:

  • jem więcej warzyw = tutaj mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że mogę było dużo więcej warzyw ;)
  • nie podjadam między posiłkami = a tu już dramat;/ bo ciągle coś wpadało pomiędzy;/ ehh nie poddaje się i walczę dalej!
Ćwiczenia:
  • 2 razy wybiorę się na  basen = nie byłam ani razu!
  • codziennie min 10 min rozciągania = tu też dramat, bo rozciągałam się może 2 razy
  • codziennie 30min hula-hop = zaliczone 
  • codzienne ćwiczenia na brzuch =zaliczone
  • 3 razy pójdę na vacu = zaliczone
Pielęgnacja:
  • 2 razy zrobię sobie maseczkę na włosy = była tylko raz
  • body wrapping ( pon, środa, piątek,niedziela) = zaliczone
  • maseczka oczyszczająca na twarz = zaliczone
Inne:
  • realizuje swoje wyzwanie - 2 nowe przepisy wraz z zdjęciami i przepisem, które umieszczę tutaj = zaliczone
  • recenzja koncentratu cynamonowo-kofeinowego = zaliczone
  • codzienne posty z jadłospisem ( jeśli sie uda to także foto-menu) oraz wpisy z endomado = niezaliczone
Ogólnie 9/14  Czyli średnio. To na czym mi najbardziej zależało, to się nie postarałam...

Plan na ten tydzień 
03 - 10. 12.2012

Dieta:
  • 2 porcje ryb w tygodniu
  • zero PODJADANIA!!
Ćwiczenia:
  • stworzyć plan treningowy na ten tydzień i się go trzymać
  • pójść 2 razy na vacu
  • codziennie 30minu hula-hop
Pielęgnacja:
  • maseczka na twarz
  • body wrapping ( wtorek, czwartek. sobota)
Inne:
  • wybrać się do dietetyka
  • mniej się denerwować
  • udekorować pokój w świąteczne akcenty
  • kontynuować wyzwanie kulinarne ;) 
Jutro wstawię podsumowanie miesiąca odchudzania. W sumie nie ma co podsumowywać, bo nie schudłam nawet 0,2g ;( Co mnie martwi i dlatego idę do tego dietetyka, niech mi pomoże, bo załamuje mnie to stanie w miejscu, mimo że się staram;( Zrobiłam sobie też zdjęcia, ale jeszcze się waham, czy je tu wstawić... Zastanowię się i możę jutro coś wymyślę;) A na koniec kilka fotek mojego jedzonka:
 1. Jajecznica z cebulką  i szynką+ kromka chleba opieczonego
 budyń wiśniowy z migdałami, wiórkami i sokiem malinowym
zupa krem z warzyw ( wyzwanie kulinarne) + wedzony łosoś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz