niedziela, 13 stycznia 2013

Skąd tyle śniegu?


Witam;)
Sesja mnie wykończy... Nie mam już sił na nic. Siedzę teraz non stop przed komputerem i pisze raport, potem czeka na mnie stos notatek do ogarnięcia... Dlatego mam dla Was mało czasu i w najbliższym czasie chyba nie dam rady nic sensownego pisać... Oby do lutego! 
Jako, że dziś niedziela wstawiam podsumowanie i plany na kolejny tydzień:
Dieta
Ćwiczenia
Pielęgnacja
Rozwój
Inne
→ styczeń bez słodycze

→ nie podjadać

→ 2 porcje ryb w tygodniu




→ kontynuować
program six pack in six weeks


→ zacząć wyzwanie szpagatowe


→ codziennie 30 min hula-hop




→ body wrapping (wt,śr,pt)

→ maseczka na dłonie


→ maseczka na twarz


→ peeling kawowy (pon,czw)
→ skończyć pisać esej

→ zrobić test z ang

→ zrobić prasówkę

→ codziennie oglądać 15 min jakiegoś serialu po angielsku


→ skończyć notatki z antropologii
→ ograniczyć komputer


→ napisać recenzje kremu na cellullit


→ napisać post o stretchingu górnych partii ciała
Biorąc pod uwagę, że to był bardzo zabiegany tydzień i doszło mi mnóstwo dodatkowych, nieplanowanych obowiązków to myślę, że i tak dobrze sobie poradziłam;)

14.01.2013 - 21.01.2013

Oto plany na kolejny tydzień, jednak najważniejszy plan to: NAUKA!
Dieta
Ćwiczenia
Pielęgnacja
Rozwój
Inne
→ styczeń bez słodycze

→ nie podjadać

→ ograniczyć węglowodany do 100g dziennie





→ kontynuować
program six pack in six weeks

→ kontynuować wyzwanie szpagatowe


→ codziennie 30 min hula-hop


→ body wrapping (pon,czw,sb)

→ maseczka na dłonie


→ maseczka na twarz


→ częściej kremować ręce
→ prezentacja z projektu

→ zacząć się uczyć angielskiego

→ zaliczyć zaległe wejściówki

→ ogarnąć notatki z mikrosocjologii



→ ograniczyć komputer


→ napisać recenzje kremu na cellullit


→ mniej się denerwować

Wracam do pisania raportu... Trzymajcie sie;*

PS. Chciałam Was także zaprosić do rozdania u EKOcentryczki ;) ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz