niedziela, 17 marca 2013

Niedzielne foto menu i podsumowania ;)

  Zaczynamy od rozliczenia:

Dieta
Ćwiczenia
Pielęgnacja
Uczelnia
Inne
→ ograniczyć węglowodany do min.


→ 1,5 l wody


→ jeść ok. 120g białka dziennie
→ 30 min orbiterka 4 x tydzień


→ body revolution


→ 30 minut hula-hop


→ yoga z Jillian
→ body wrapping (pon., śr. pt.)


→ peeling ciała 2 x tydzień


→ codzienna pielęgnacja stóp
→ wybór tematu do projektu


→ zrobienie notatek na kolejny tydzień


→ zacząć czytać książkę do napisania eseju
→ obejrzeć ,,Scoop


→ więcej się uśmiechac


→ napisać zaległą recenzję


Sporo zielonego, ale nie wszystko poszło tak jak chciałabym. Przede wszystkim muszę skupić się na diecie, aby w końcu była poprawna. Odkąd po feriowym szaleństwie przybyło mi 2,5kg, tak ciągle nie mogę się ich pozbyć. Tak krótko cieszyłam się 5 z przodu ;( Chciałabym do niej powrócić, dlatego muszę się spiąć. 

Dieta
Ćwiczenia
Pielęgnacja
Uczelnia
Inne
→ codziennie zielona herbata i 1,5 l wody


→ trzymać się ustalonych zasad


→ ,,wyczyścić” dietę z niepotrzebnego śmieciowego jedzenia
→ body revolution


→ 5x 30 min orbiterka


→ 35 min hula hop codziennie
→ 2x peeling całego ciała


→ 2x body wrapping


→ codzienna pielęgnacja stóp
→ opracować prezentacje na angielskiego


→ wybrać książkę do egzaminu




→ napisać recenzję l-karnityny


→ obejrzeć ,,Sen Kasandy” i ,,Pachnidło”

   To plan na kolejny tydzień. Dam z siebie wszystko;) Muszę się w końcu pozbierać. 

I jeszcze foto menu, bo dawno nic nie wstawiałam:

kasza jaglana z masa makową  i ricottą  
 łosoś wędzony z waflem ryżowym
 pierś kurczaka z kalafiorem i czerwoną cebulą
sałatka z awokado, pomidorem, papryką i fetą

   Czas na kosmetyczną niedzielę i relaks przed kolejnym tygodniem;)

5 komentarzy:

  1. Dwa pierwsze posiłki - pychota! Najbardziej mi się podobają :)

    Trzymam kciuki za plan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się podobają dwa ostatnie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierś z kurczaka z kalafiorem i cebulką - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też sprawy uczelniane leżą i kwiczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie notatki, artykuły do przeczytania z uczelni leżą odłogiem. Mam pytanko zdradzisz przepis na tą kasze jaglaną ???? Plisssss :D

    OdpowiedzUsuń