piątek, 12 kwietnia 2013

Trenuj z Mel B.

  Zapewne wszystkie znacie Mel B. Ja jakiś czas temu ćwiczyłam z nią prawie codziennie, potem jakoś zaprzestałam. Dziś z nudów postanowiłam wrócić do tych ćwiczeń i powiem Wam, że dały mi nieźle w kość. A myślałam, że jeśli skończyłam właśnie drugi miesiąc body revolution to nie jest ze mną tak źle, jeśli chodzi o kondycje. A tu mała niespodzianka, ale to dobrze, warto raz na jakiś czas zmieniać ćwiczenia i dokładać coś nowego, aby zaskoczyć ciało.

rozgrzewka
arms
nóżki
pośladki
brzuch
brzuch
rozciąganie

  To cały zestaw ;) Miłych ćwiczeń ;)

9 komentarzy:

  1. fajne :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    _________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię codziennie trening posladkow z mel b :) masz racje- daje w kość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przyznaję, że zawsze odkładałam mel b na później i ćwiczyłam co innego, czas to zmienić :) pozdrawiam z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trenuje co drugi dzień. Kocham i uwielbiam Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest fajne ze nie ma przerw:) i trwa tylko 10 min

    OdpowiedzUsuń
  6. ja biorę się za Mel w maju, bo wtedy rezygnuję z siłowni :) mam zamiar też bardziej zaprzyjaźnić się z Ewką i Jillian ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś codziennie ćwiczyłam z Mel B teraz przerzuciłam się na zumbe i biegi ale chyba wrócę do tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe pamiętam ją jeszcze z początków Spice Girls XD

    Nie wiedziałam, że te jej filmiki są takie krótkie. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń