poniedziałek, 16 września 2013

Z pamiętnika powrotów scena 1 - wymiary i jedzonko z przepisami

  Dziękuję Wam za wsparcie;* Naprawdę to dla mnie bardzo ważne. Wiem, że mam na kogo liczyć i na kim polegać. Idąc za Waszymi radami dziś zważyłam się, zmierzyłam i już wiem na czym stoję. Wiem też co chce osiągnąc - 62kg jako 1 cel. A oto jak wygląda kwestia wymiarów na chwilę obcną:

16.09.2013


Waga
63,7kg



Biust
87cm



Talia
67cm



Brzuch
78cm



Biodra
91cm



Udo
57cm



Kolano
41cm



Łydka
36cm




Jeśli chodzi o moją dietę to staram się jeść

  • zdrowe, nieprzetworzone produkty
  • jeść o stałych porach
  • jeść powoli
  • ograniczyć węglowodany ( oczywiście nie skrajnie)
Jak tylko skończę pracować, postaram się codziennie zamieszczać fotomenu i zestaw ćwiczeń w danym dniu. Chcę, aby ten blog był pamiętnikiem z walki o lepsze ciało, pamiętnikiem opisującym przemianę, moją przemianę zewnętrzną i wewnętrzną. 

Dziś mam dla Was kilka zdjęć posiłków, które sobie przygotowywałam (+ podlinkowane przepisy ;) może uda mi się jakoś Was zainspirować ;)




Uciekam spać, bo jutro znów praca...
Dobranoc ;)

7 komentarzy:

  1. Twoje wymiary sa super, dbaj o siebie, jedz zdrowo a waga cofnie wskazowke :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dyniowe kluseczki wyglądają pysznie ;). Trzymam kciuki kochana, dasz radę na pewno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za Ciebie kciuki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ten krem jest niesamowicie gęsty, lol :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz praktycznie identyczne wymiary do moich tyle, że u mnie większy brzusio i tali nieco mniej wcięta :) Mi natomiast 90% czasu zajmuje szkoła.. Od dwóch dni nie mam nawet czasu na treningi :( Mimo wszystko życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, cały czas trzymamy tu kciuki za Ciebie! I nową notkę poprosimy! :)

    Nominowałam Cię do Liebster Award, może to Cię skusi :)
    http://the-student-cookbook.blogspot.com/2014/01/szczesliwego-2014-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!! Mamy podobne wymiary ;P

    OdpowiedzUsuń