sobota, 27 października 2012

Dziś pomysł na zapiekankę

Pogoda dziś od samego rana tragiczna... Leje tak, że wyjść się nie da. U nas deszcz, a w wiem, że u niektóych z Was pada śnieg ;)

Dziś leniwa sobota, w związku z czym postanowiłam ugotować coś dobrego. Tym razem padło na zapiekankę ;)

Składniki:
- warzywa na patelnie ( dowolne, ja użyłam mieszanki z ziemniakami, brokułem, fasolką, marchewką, kukurydzą)
- mięso mielone ( ilość na oko;p ja użyłam piersi indyka)
-cebula
- ser
- fix do spagetti bolognese
- ulubione przyprawy

Przygotowanie:
Warzywa poddgotowujemy. W tym czasie siekamy cebulę i podsmażamy ją na odrobinie oliwy. Dodajemy mięso, podlewamy wodą i dusimy ok. 10 minut. Następnie dodajemy fix ulubione przyprawy i doprowadzamy do wrzenia.
Następnie układamy w koklikach warzywa, a na to nakładamy sos mięsny i posypujemy serem i ulubionymi przyprawami.
Całość wkładamy do piekarnika na ok. 15minut. Smacznego ;)


A tak zmieniając temat: juz niedługo miesiąc jak zmieniłam tryb życia ;) Pora więc na jakieś podsumowanie ;)  Ale to dopiero w środę ;) 
Dziś wstawie wam jeszcze zdjęcie moich zakupów ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz