niedziela, 21 października 2012

Wyszczuplający zabieg z kofeiną - koncentrat BingoSpa - test produktu

Przeglądając Wasze blogi trafiłam na recenzje kosmetyków do body wrappingu na blogu http://cellulitowo.pl/. Przyznam szczerze, że pod wpływem opisanych efektów, postanowiłam poczytać coś o tej metodzie i samej z niej skorzystać ;) Tak, też rozpoczęłam od wyboru dobrego koncentratu. Zdecydowałam się na ten sam, co autorka bloga. Po paru dniach, otrzymałam swoją wyczekiwaną paczkę i zabrałam się za pierwszy zabieg.

Zaczęłam od próby uczuleniowej. Nic na szczęście nie wykazała, także po uprzednim umyciu ciała, wysmarowałam się koncentratem i zawinęłam folią. Ta czynność nie należy do najłatwiejszych;/ Folia się klei i jak na razie idzie mi to nieporęcznie. Tak się właśnie teraz zastanawiam, czy nie wygodniej było by użyć bandażów zamiast folii?

Po trudach z zabandażowaniem się udałam się pod kocyk. Na opakowaniu zalecane jest siedzenie z tym koncentratem przez ok. 30 minut. Stwierdziłam, że jednak nie wytrzymam tyle. Skóra piekła mnie niesamowicie i aż się przestraszyłam, że coś nie tak się dzieje. Dopiero potem znalazłam informację, że to całkiem normalne. Jednak wytrzymałam jedynie 15 minut, po czym zmyłam kosmetyk. Uczucie pieczenia utrzymywało się jeszcze około godziny. Ale warto było skóra po zabiegu była cudownie napięta, gładka.

Jestem już po 3 zabiegach i mogę na razie powiedzieć, że wydaje mi się, że skóra staje się już dużo ładniejsza. Jest napięta, a nierówności po ściśnięciu są coraz mniejsze. Zobaczymy co będzie po miesiącu ;)

Ogólna ocena: 
10/10
Cena: 47,70zł

4 komentarze:

  1. Bardzo wysoko oceniłaś :) Też planuję zaopatrzyć się w coś z tej serii Bingo SPA w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wysoko owszem, bo jestem bardzo zadowolona z efektów ;) mam nadzieję, że mój entuzjazm się utrzyma i za miesiąc przyznam, że się nie pomyliłam z oceną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też często oceniam kosmetyki firmy Bingo Spa. I jestem z nich bardzo zadowolona. Nie sa az tak drogie, a efekty zachecaja do dalszych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcia tez wyprobuje jak polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń