wtorek, 27 listopada 2012

Dzień miłych niespodzianek ;)

Zacznę od kolejnej fantastycznej oferty mojego ulubionego sklepu Naturica. Tym razem właściciele przygotowali dla nas blogerek wspaniałą ofertę:

W ramach współpracy z blogerkami - wprowadziliśmy specjalne rabaty. Które od dnia dzisiejszego zostaną zmienione na bardziej korzystne. Zamiast kwot wprowadzimy jeden 25% rabat na produkty Bingo Spa i Beatwell - bez względu na wartość zamówienia. Dodatkowo jest to rabat całoroczny - można z niego skorzystać w każdej dogodnej dla Was chwili. Warunki skorzystania z niego pozostają bez zmian. Mamy nadzieję, że taka opcja bardziej Was ucieszy.

Źródło: http://naturica-pl.blogspot.com/2012/11/pierwsze-podsumowania.html

Serdecznie zapraszam do korzystania z oferty ;) Ja właśnie się zastanawiam nad kupnem balsamu antycelulutowego i jakiegoś fajnego peelingu;) 

Zastanawiam się też nad prezentami świątecznymi i tak sobie myślę, że kosmetyki to będzie dobry pomysł ;) A pro po: totalnie brak mi inspiracji na świąteczne prezeny...Pomóżcie;)

Kolejną niespodzianką dziś była przesyłka: 
To nagroda, którą wygrałam w konkursie na portalu Zawszetrendy.pl Bardzo się cieszę, bo to moja pierwsza wygrana w jakimkolwiek konkursie ;) 

Mam dziś dla Was także zdjęcia paru moich posiłków:
 1. Sniadanko: płatki owsiane z powidłami śliwkowymi i cynamonem
 2. mandarynki + marchewka
3. Łosoś wędzony (kocham go wręcz) + pomidor

Brakuje tylko obiadu, bo zapomniałam zrobić zdjęcia. A tu cały jadłospis:

Wracam do nauki, bo jutro kolokwium z angielskiego...Trzymajcie kciuki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz