poniedziałek, 26 listopada 2012

Poniedziałkowe wagary ;)

Tak, przedłużyłam sobie weekend. Nie poszłam dziś na żadne ( z 4) zajęć, które miałam dziś mieć. Powód? Lenistwo. Zostałam w domku i pouczyłam się trochę na kolokwium z angielskiego, które mam w środę;( Nie chciało mi się także iść na vacu dziś, ale wygrałam z lenistwem i poszłam ;) Oh zmęczyłam się potwornie. Ale - 460 kcal zaliczone ;)

Potem wybrałam się na zakupy  i kupiłam sobie tak:


1. Wagę z analizą składu ciała(ilość tkanki tłuszczowej, wody, masa kości, kalorie) za 39,39zł! 
Powiem Wam, że byłam trochę sceptycznie do niej nastawiona, ale jestem zadowolona, że ją kupiłam. Będę ją testować i przy kolejnych pomiarach za tydzień dam Wam znać jak się sprawuje;) 

Wybrałam się także do Rossmana, aby skorzystać z aktualnej promocji ;) Kupiłam tam:

    2. Maseczki do twarzy:

      Je też przetestuję i wstawię recenzję tutaj ;)

   3. Róż do policzków

  4. Lakier do paznokci

  5. Warzywa - w końcu miałam ich więcej jeść ;) 

W ramach realizacji zadania na ten tydzień wklejam także jadłospis dzisiejszy. Nie ma zdjęć, ale jutro postaram się już przynajmniej jedno zrobić ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz