czwartek, 8 listopada 2012

Jogurtowa Kuracja do włosów słabych i łamliwych z proteinami mlecznymi BingoSpa Latte Forte

Nie wiem czy wspominałam, ale jestem posiadaczką długich oraz bardzo gęstych włosów. W sumie bardzo fajna sprawa, ale niestety też stwarzają mi wieleee kłopotów. Ostatnimi czasy cierpią na straszne wysuszenie, łamią się, rozdwajają i wypadają. Postanowiłam im pomóc. Przeglądając kosmetyki na stronce naturica.p odkryłam Jogurtową kurację i postanowiłam wypróbować.

Moja opinia: 
Przesyłka przyszła 2 dni po zamówieniu, co bardzo mnie ucieszyło. Od razu zabrałam się za testowanie produktu. Producent zaleca na początku stosować kosmetyk codziennie przez 5 dni. Tak też robiłam. Zalecane jest także nałożenie na włosy jednorazowo pół nakrętki produktu, i tutaj zwiększyłam ilość, bo mam naprawdę dużo włosów i po prostu nie było za mało.
 Maskę nakłada się bardzo przyjemnie, ma odpowiednią konsystencję, nie jest zbyt wodnista, ani też strasznie zbita, jest w sam raz. Zapach... hm no mi osobiście za bardzo się nie podoba, ale nie jest aż tak intensywny, żeby nie można było wytrzymać;) Maskę nakładałam na całą długość włosów, wmasowując ją w skórę głowy. Pozostawiałam na ok. 20 minut po czym zmywałam. 

Po tych 5 dniach zauważyłam poprawę wyglądu włosów. Stały się bardziej błyszczące i nie plączą się już tak bardzo. Nie przetłuszczają się już. Kiedyś musiałam myć głowę co drugi dzień, a teraz zauważyłam, że spokojnie mogę myć co 3 dni i nie są przetłuszczone. Co do wypadania: tu ciężko stwierdzić, bo fakt ostatnio już przestały mi tak wypadać włosy, ale nie wiem, czy jest to związane z końcem tego jesiennego okresu, gdzie zawsze włosy leciały mi potwornie z głowy. 
Po tych 5 dniach stosuje nadal kurację raz w tygodniu. 

PLUSY:
-> duże opakowanie ( starcza na ok. 40 zabiegów)
-> przyjemna konsystencja
-> poprawa kondycji włosów

MINUSY:
-> zapach
-> brak dokładnych informacji na opakowaniu jak stosować produkt

Ocena: 8/10
Cena: 34,70

3 komentarze:

  1. Tez mialam podobny problem z wypadaniem wlosów, po ciąży. Zamówiłam z tego samego sklepu odżywkę BingoSpa 40 ziół - i problem znikł. Zatem chyba naprawdę pomaga

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej odżywki nie stosowałam, ale jak skończe tę jogurtową to sie chyba na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo, bardzo chciałabym wypróbowac w końcu jakiegoś bingacza - tego albo zielonego (z algami), słyszałam, że są świetne!

    OdpowiedzUsuń