poniedziałek, 19 listopada 2012

WYZWANIE KULINARNE

Przeglądając ostatnio swój dziennik diety stwierdziłam, że moje posiłki są strasznie monotonne. Ciągle jem to samo. Z lenistwa, bo lubię i umiem gotować, ale mi się nie chce. Dlatego chciałam Wam zaproponować ( sobie oczywiście też) 


Wyzwanie Kulinarne

CELE

  • odkrycie nowych smaków
  • uzupełnienie niedoborów witaminowych
  • urozmaicenie diety
  • frajda i zabawa
  • polepszenie umiejetnosci kulinarnych
ZASADY
  • zaczynamy od wyszukania ciekawych przepisów, dań, które zawsze nas kusiły, ale nigdy nie mieliśmy czasu ich przygotować
  • spisujemy na karteczkach nazwy lub przepisy dań, które mają się być dla nas wyzwaniem
  • losujemy, gotujemy i jemy ;)
A teraz tak w skrócie.
 Ja mam mnóstwo potraw, które gdzieś tak ciągle czekają na więcej czasu na gotowanie, potraw, których nigdy nie jadłam, a chciałabym to zmienić, czy potraw, które kiedyś bardzo lubiłam, a obecnie o nich zapomniałam. 
Wymyśliłam sobie, że pora urozmaicić dietę. Ja będę realizować to zadanie tak, że w każdym tygodniu będę losować dwie nazwy potraw, z słoiczka przepisowego, a następnie  je gotować ;) Losowanie będzie w środy ;) Będę dzielić się z Wami tutaj przepisami na te potrawy, zdjęciami i moimi refleksjami ;) 



Będzie mi miło jak przyłączycie się do mnie i dacie mi znac w komentarzach =)

1 komentarz:

  1. Cierpię w tym tygodniu na nawał pracy w szkole (próbne matury) i dlatego nie przyłączę się od razu, ale jak już minie ta burza... kto wie :). Bo pomysł całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń