sobota, 19 stycznia 2013

Co by tu robić, żeby sie nie uczyć?

    Otóż wszystko;) Dziś w planach była nauka od samego rana przez cały dzień. Hmm no trochę nie wyszło;p Wstałam zjadłam śniadanko pouczyłam się  i wybrałam na zakupy ;) W planach było kupienie jakiegoś ubranka, ale tu też nie wyszło i skończyło sie na akcesoriach do kuchni ;) Ale jestem mega zadowolona, bo udało mi się upolować dwie patelnie, za które zapłaciłam łącznie 31zł, a sa boskie;) Kupiłam tez dwie foremki do zapiekania za niecałe 8 zł;) A poza tym jeszcze tarkę, bo zaopatrzyłam się w świeży imbir i nie miałam go na czym ucierać, a także wiele jedzeniowych produktów.p

   Zaczęłam dziś też level drugi Six pack ;) Cóż mogę powiedzieć: przypadł mi bardziej do gustu niż level 1. Jest bardziej męczący, ale nie jest nudny i fajne sa te ćwiczonka. Szczególnie czuć boczki, jest dużo skrętów, także zestaw idealny dla mnie, bo z boczkami mam duży problem.

  Jako, że spędziłam dziś cały dzień w domu i wszystkie posiłki były zjedzone bez pośpiechu, mam dla Was foto-menu, co prawda jakość zdjęć nie powala, bo robione telefonem, ale są;)

1. Sniadanie: sałatka ( wylądowała w niej jedna część awokado) + łosoś wędzony ( <3)
2. Zupa, taka jak wczoraj, tyle że dziś z makaronem pełnoziarnistym, którego nie widać)
3. Udko z kurczaka pieczone ( bez skóry, bo jej nie zjadłam) z ogórkami konserwowymi)
4. Podjedzone, gdzieś w międzyczasie: 4 mandarynki + ok. 10 migdałów + ok. 40 gram szynki z kurczaka)

   Dziękuje Wam kochane za wszystkie pomysły na awokado ;) Tak jak pisałam z jednej części zrobiłam sałatkę, a z drugiej będzie jutro na drugi śniadanko z mozarella i pomidorem ;) 

   Muszę się uczyć;( Do jutra;*

   


4 komentarze:

  1. gdzie udało Ci się zrobić tak fantastyczne zakupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naczynia do zapiekania w Nanu-Nanie, a reszta w Auchan ;)

      Usuń
  2. skórka najlepsza :D zakupy rewelacyjne! i sałatka wygląda świetnie :D;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie wstałam i się uczę ale nie mam innego wyjscia jutro zaliczenie z laciny.


    Jak zawsze chętnie tutaj zaglądam , naprawdę świetny blog i jak zawsze zapraszam na mojego bloga , porady na temat odchudzania , moje rezultaty i nie tylko.
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń