środa, 16 stycznia 2013

Jak radzić sobie ze stresem?

      Witam;)
Jako, że dziś spędziłam cały dzień na uczelni i jestem wyczerpana do granic możliwości, dziś tylko krótko: mam dla Was kolejną infografikę, tym razem o stresie ( tak w związku z sesją;D).

PS. Tak dziś myślałam nad efekatami swojej diety i w sumie doszłam do wniosku, że stoję w miejscu...Od grudnia nie chudnę praktycznie nic. Nie wiem czemu tak jest, bo się staram. Musze coś zrobić z tym zastojem, ale co?

PS.2. Jak radzicie sobie ze stresem?

1 komentarz:

  1. Z zastojem nie wiem czy liczysz kalorie ale od tej ilości jaką jesz raz w tygodniu zjedz o ok 300/500 kcal więcej i w ten sposób przyspieszysz swój metabolizm. Ale to muszą być kolarie ze zdrowego jedzenia. Ja ze stresem sobie nie radzę :P na ogół włączam muzykę i próbuję się rozluźnić

    OdpowiedzUsuń