wtorek, 22 stycznia 2013

Tym razem o kawie.

   Ehh nareszcie ten dzień za mną...Co prawda kolejne będą równie ciężkie, ale :D Zacznę dziś od rzeczy miłych ;) A mianowicie wygrałam w rozdaniu u u Orikami26, czyli na blogu W stylu Welllness ;) Bardzo się cieszę, to była naprawdę miła niespodzianka ;)

   Poza tym chciałam Wam podziękowac za wszystkie komentarze ;* To naprawdę bardzo miłe, że ktoś czyta to co piszę, a mało tego podoba mu się to;) 

   Niestety mimo, że sesja nie zaczęła się w sumie jeszcze, to już praktycznie nie mam czasu na nic... Dlatego wybaczcie jakość ostatnich postów, poprawię się po sesji, tak w ogóle mam dla Was niespodziankę, ale to już w ferie;)

   Co jeszcze dziś? Hmm foto menu;) Posiłki dalej trochę nudne i trochę ich mało;/
1. Serek wiejski + sałatka z brązowego ryżu i pieczarek + orzeszki ziemne + mandarynka
2. Potrawka z kurczaka, pieczarek i groszku ( słoiczek od mamy;D ratuje studenta)
3. Marchew++wafel ryżowy z fetą i awokado

Do każdego posiłku, oprócz ostatniego oczywiście musi być kawa;D Ostatnio zauważyłam, że pije jej strasznie dużo;/ No ale cóż jestem niskociśnieniowcem, więc muszę się jakoś ratować. 

I dziś w związku z tym infografika o kawie;D Przepraszam, że są one małe, ale jakoś nie mogę sobie poradzić z jeszcze większym powiększeniem, bo mi się nie chce wtedy załadować;/ Obiecuję, że to ogarnę, żeby było dla Was czytelniejsze;)
Tym czasem idę do nauki, bo jutro kolokwium z angielskiego i błagam trzymajcie kciuki;*

2 komentarze:

  1. rzeczywiście trochę mało, no ale taki dzień miałaś :D ten kurczak wygląda strasznie smacznie :D co do kawy to ostatnio też tyle jej piję że postanowiłam zrobić tydzień przerwy :D fajne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że taką Ci zrobiłyśmy niespodziankę. Mam nadzieję, że dasz znać jak kosmetyki się spisały :) Bardzo tu u Ciebie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń