wtorek, 26 lutego 2013

Przepis na smoothie jabłkowo-melonowe oraz Marta i Kasia o nastolatkach


  Witam ;)

 Tak jak obiecałam dzielę się z Wami dziś przepisem na mój wczorajszy koktajl ;) Wyszedł najprawdę cudowny, puszysty i taki dlikatny, a połącznie jabłka i melona - niebo w gębie. 

Soothie jabłkowo - bananowy

duże jabłko
plaster melona
200 ml mleka
migdały ok. 5 sztuk

Jabłko i melon kroimy na mniejsze kawałki, wkładamy do miseczki od blendera, dolewamy  mleko. Blendujemy ok 3 minut. Dorzucamy migdały i blendujemy jeszcze minutę. Gotowe ;) 
Dzięki mleku smothie jest niezwykle puszysty i piankowaty.


  Przedstawię także dziś kolejny filmik Marty i Kasi - tym razem o nastolatkach. Ja co prawda mam już 21.lat, ale nadal czuję się nastolatką;p Dziewczyny rozmawiają tutaj o problemach nastolatków z wagą. Zwracają uwagę, że głównie nastolatki ( choć ja uważam, że w starszym wieku, tez jest to dość popularne) gdy dochodzą do wniosku, że muszą schudnąć, przestają jeść i zaczynają dużo ćwiczyć. Na początku są efekty - potem już jest coraz gorzej...To nie jest tak, że przechodząc na dietę przestajemy jeść! 

   Ja zauważyłam, że odkąd zmieniłam styl życia, odżywiania, to wręcz przeciwnie jem więcej, niż przedtem, a mimo to chudnę! Liczy się tutaj jakość tego jedzenia. Można jeść naprawdę dużo, ale rzeczy, które dobrze wpływają na nasz organizm, odżywiają go. Gdy odżywimy organizm, on zrozumie, że ma wszystko czego potrzebuje i nie musi magazynować nic na czarną godzinę, wtedy zaczniemy chudnąć. Mamy także mnóstwo energii, którą można spożytkować na ćwiczenia, czy inne codzienne aktywności. 

   Wiem, że właściwe, zdrowe odzywianie to nie jest łatwa sprawa. Potrzeba wielu prób i błędów, wielu wyborów i czasami wyrzeczeń, ale czy nie warto poświęcić się, zyskując zdrowie i wymarzoną sylwetkę? 

Na koniec jedzeniowe inspiracje - zdrowe, pyszne i estetyczne ;)





   

9 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś ochotę na smoothie :D Jutro lecę po borówki i wyjmuj truskawki z zamrażarki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie... Na pewno skorzystamy z przepisu :)

    Zapraszamy do nas http://prosto-do-celu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik. Również mam 14 lat i próbuję schudnąć. W styczniu schudłam prawie 3kg, gdyż ćwiczyłam regularnie w domu 2-5 razy w tygodniu, do tego lekcje wf'u i dodatkowa siatkówka, mimo, że jadłam obiady szkolne, które do najzdrowszych nie należą. Teraz, w lutym, nie mogę ćwiczyć w domu, ale staram się zastąpić to inną aktywnością, taką jak spacery 20-30 minutowe i ogólnie więcej ruchu w ciągu dnia. Moja waga jednak stanęła w miejscu. Co prawda ostatnimi czasy rzeczywiście jadłam dużo słodyczy. Zakazane bardziej kusi. Przeglądając blogi internetowe z osiągnięciami innych blogowiczek (mój blog: http://becauseibeliveinmyself.blogspot.com/) tylko się załamuję zamiast motywować bo wiem, że bez dodatkowych ćwiczeń w domu nie schudnę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie możesz się poddawać! zwiększ ilość spacerów, wybierz się na basen i bądź cierpliwa!

      Usuń
  4. Ajjj ja miałam tak samo jeszce rok temu ważyłam 51,5 kg przy wzroście 163 i wyglądałam jak chuda szkapa. Wszyscy mi to mówili a ja czułam sie gruba jak świnia ... na prawdę. teraz jak patrzę na zdjecia z tamtego roku to aż mi się mina zmienia na smutną ... ;/ okropne... prawie nic nie jadłam brałam tabletki zagłuszające apetyt i wgl ... nie chcę tego wspominać.

    teraz zmieniłam nastawienie i jest lepiej. na szczęscie.

    super sa te filmiki Marty i Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię te vlogi Marty ii Kasi:) super, że je wrzucasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny filmik. To prawda,że wiele osób nie wie o tym ,że by schudnąć trzeba jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten smoothie kusi :)
    A filmik bardzo mi się podoba. Jest mądry. Na diecie trzeba jeść, bo najważniejsze jest zdrowe odżywianie, które ma zostać na całe życie.

    OdpowiedzUsuń