niedziela, 31 marca 2013

Budzimy się z letargu. Akcja kwiecień!

 

 Luty, marzec to nie były dobre miesiące. Więcej upadków, niż wzlotów, ogólne załamanie i powrót wszystkiego co wcześniej osiągnęłam.Cały czas tkwię w dołku, ale podobno, jak się upadnie na samo dno, to łatwiej wstać. Także ja wstaje i zaczynam akcję kwiecień:

AKCJA KWIECIEŃ - ZASADY:

Kolorujemy kalendarz na zielono, za każdy dzień zgodny z planem. 

  1. ZERO PODJADANIA! (nawet marchewki!)
  2. 30 dni bez słodyczy ( ciasta, ciastka, czekolada, dżemy, powidła, cukierki, słodkie serki i jogurty)
  3. Warzywa, owoce, chude białko i węgle złożone 
  4. Prowadzenie dziennika żywieniowego i dzielenie się tutaj z Wami jadłospisami.
  5. 1000 min z hula-hop
  6. 600 min z orbiterkiem
  7. Cotygodniowe, poniedziałkowe ważenie i mierzenie
  8. 4 x w miesiącu basen

CEL? = 59kg do końca kwietnia!!

Święta?

   Nie wypowiadam się na ten temat. Nie dość, że śnieżyca to jeszcze ciągłe obżarstwo. Do jutra;*

18 komentarzy:

  1. Wytrwałości życzę w tych postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! :) To ambitne plany, a jednocześnie jak najbardziej realne.

    OdpowiedzUsuń
  3. o mnie również śnieżyca :/ po prostu brak słów..

    całe szczęście dieta i aktywność fizyczna w święta na poziomie bardzo dobrym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki. Na pewno Ci się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dołączam się do akcji :)

    super !

    OdpowiedzUsuń
  6. oho, w każdym względzie mam tak samo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim przypadku w czasie takich postanowień waga jest największym demotywatorem, dlatego nie ważę się co tydzień ale góra co miesiąc. Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) hej :) mogę się przyłączyć?? ja tylko zamiast orbitreka - maszyna, a zamiast basenu zumba i stretching :)ja przed świętami jakoś dawałam radę chociaż już bliżej zdarzyło mi się coś od kogoś "ugryźć" czego mi nie wolno a w święta płynę :D wczoraj wciągnęłam kinder jajko ... aż się dziś boję stanąc na wagę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że możesz;) razem będzie łątwiej;)

      Usuń
  9. PIĘKNIE! Też ruszam z akcją kwiecień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja póki co robię plany tygodniowe, jest to dla mnie wygodniejsze i łatwiejsze :) powodzenia życzę jak najlepszych wyników w akcji kwiecień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki ale marchewka jest dobra na podjadanie. Śmieję się, że jest ujemna energetycznie bo więcej się namęczysz żeby ją pogryźć niż ona da Ci kalorii ;) Trzymaj się cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że każda z nas ma swoje plany na kwiecień :) życzę powodzenia i wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do akcji! I życzę powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) Super wyzwanie :) Podobne do mojegi chociaż nie ustaliłam sobie łącznej liczby minut spędzonych na aerobach. Nawet cel wagowy mamy podobny bo ja marzę o 5 na wadze ale bardziej realne będzie 60 u mnie bo moja waga waha się w granicach 61-62 a czasu na ćwiczeniq nie mam za wiele:) ale wierzę, że nam się uda :) trzymam za nas kciuki :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń