piątek, 15 marca 2013

Placuszki śniadaniowe z Musli Lo z owocami Sante i ricottą

  Jak wiecie, śniadanie to mój ulubiony posiłek. Zawsze staram się wymyślać coś pysznego, zdrowego, coś co porawia humor i przygotowuje na ciężki dzień. Tym razem z przeglądu lodówki i szafek kuchennych powstały:

Placuszki śniadaniowe z Musli  Lo bez cukru z owocamii i ricottą



3 łyżki ricotty
jajko
pół łyżeczki proszku do pieczenia
ewentualnie olej do smażenia ( ja użyłam patelnii teflonowej)

Zaczynamy od rozgrzania patelni. W tym czasie do miseczki wsypujemy musli, proszek do pieczenia i mieszamy. Dodajemy ricottę i jajko. Mieszamy dokładnie, aby składniki się połączyły. Smażymy ok. 6 
minut. 


Placuszki robi się naprawdę bardzo szybko jak widzicie. Poza tym są naprawdę pyszne. Przekonajcie się sami ;) Mnie urzekły swoją delikatnością ;) 

A teraz słów kilka o tym musli:

Musli Lo z owocami bez dodatku cukru- źródło zdrowia i witalności. Pozytywna energia na każdy dzień. 
Nowe Musli Lo zostało stworzone z myślą o tych wszystkich, którzy chcą dłużej cieszyć się zdrowiem i energią oraz z uśmiechem zaczynać każdy dzień. Wyjątkowy skład Musli Lo pomoże ci zachować smukłą sylwetkę i uzupełnić dietę w cenne składniki odżywcze.
Musli Lo z Owocami zawiera fosfor, żelazo, cynk, miedź, magnez oraz kwas foliowy.
Musli Lo Sante zawiera inulinę, która jest zaliczana do rozpuszczalnego błonnika pokarmowego.
Światowa Organizacja Zdrowia WHO zaleca spożywanie 20-40g błonnika dziennie.



5 komentarzy:

  1. Widzę, że przepadasz za produktami sante:) Przepis na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam smakowicie :) ja właśnie robię sobie warzywka na parze ale też lubię na śniadanie placuszki albo cos z muesli

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie wygląda! Myślę,że to bardzo dobry pomysł na śniadanko.
    Ps: Wysłałam Ci maila o zmianie adresu bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, już zapisuję przepis :) Akurat mam paczkę od Sante, a każda okazja do wypróbowania nowych placuszków jest dobra.

    OdpowiedzUsuń