środa, 13 marca 2013

Pomysł na lunchbox sałatka z kurczakiem i soczewicą Sante

  W tym semestrze mam taki plan, że jestem zmuszona brać ze sobą na uczelnie jakiś obiadek. Najlepiej sprawdzają się tutaj oczywiście sałatki, dlatego dziś kolejna propozycyja utworzona z produktów Sante;)

Sałatka z kurczakiem i czerwoną soczewicą 



pierś kurczaka
50g fety
100g czerwonej soczewicy Sante
papryka
kalafior (ok. 3-4 różyczek)
ogórek zielony
musztarda
natka pietruszki

Gotujemy kalafior al dente, soczewicę według przepisu na opakowaniu ( ok. 15minut), a pierś kurczaka kroimy w drobną kostkę i dusimy na oliwie z oliwy. W tym czasie jak to wszystko się szykuje, my kroimy fetę, ogórka i paprykę w drobną kostkę. Ugotowane składniki studzimy i łączymy z składnikami pokrojonymi. Mieszamy dodajemy ok. 2-3łyżek musztardy, przyprawiamy do smaku i posypujemy natką pietruszki. Pakujemy do pojemniczka i uciekamy na uczelnie;)


Przedstawiałam Wam już zalety soczewicy. Niedawno odkryłam dopiero jej smak i zakochałam się w niej na zabój. Serdecznie Wam polecam wprowadzenie jej do diety. 

Przypominam Wam także o loterii Sante ;) Warto, bo naprawde nagrody są bardzo interesujące ;) Loteria i jeszcze linkt do fan page.

7 komentarzy:

  1. Oj, ja nigdy nie robię sałatek, ale może czas zacząć? Widać, że można wykombinować naprawdę świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka sałatka na wyjście to super sprawa muszę takie coś zrobić ale ja bym pewnie zrobiła z ryzem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. musiałabym się przekonać do sera feta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem dlaczego, ale nie przepadam za soczewicą..

    ale słatka mimo wszystko wygląda apetycznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lunchboxy to super sprawa :) To mi bardzo ułatwiło zabieranie jedzenia do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż trudno uwierzyć, ale nigdy nie jadłam soczewicy, więc chyba wypróbuję Twój przepis, może mi posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń