niedziela, 4 sierpnia 2013

Niedzielne plany

  Witam Kochane;) 
Ciągle mam dla Was za mało czasu. Korzystam z wakacji i daję odpocząć komputerowi. Brakuje mi jednak systematycznego blogowania, dlatego muszę znależź w sobie ukrytą motywację i wrócić. 
W przypływie weny twórczej opracowałam dziś nową tabelkę z zadaniami na dany tydzień. Nie jest ona już podzielona na konkretne dni, ale na działy.Jedno pozostaje niezmienne: trzeba pracować cały tydzień tak, aby pokolorować tabelkę na zielono ;) 


DIETA

- 4 POSIŁKI DZIENNIE O STAŁYCH PORACH (7:30,11,14,17:30)
- MIN 2L WODY
- OWOCE JEM DO 15
- PROWADZĘ DZIENNIK DIETETYCZNY
- ELIMINUJE Z DIETY CUKRY PROSTE
-
ĆWICZENIA
- MIN. GODZINA JAZDY ROWEREM RANO
- 30 MIN HULA HOP
- ĆWICZENIA NA BRZUCH ( PON, ŚRODA, PT, ND)
- ĆWICZENIA NA NOGI I POŚLADKI ( WT,CZW, SB)
- MIN 30 MIN JAZDY  NA ROLKACH (3X W TYGODNIU)
-
PIELĘGNACJA
- PEELING KAWOWY (WT,CZW,SB)
- MASECZKA NA TWARZ X2
- CODZIENNE BALSAMOWANIE CIAŁA
- BODY WRAPPING X2
INNE
- OPRACOWAĆ MIN. 4 PRZEPISY NA TYDZIEŃ
- NAPISAĆ RECENZJE KOSMETYKU
- OBEJRZEĆ GRE O TRON
- ODDAĆ KSIĄŻKI DO BIBLIOTEKI
- TRZYMAĆ SIĘ POSTANOWIENIA
- WYSŁAĆ 2 POCZTÓWKI
  Mam dla Was dziś jeszcze planowany trening:

I dzisiejsze jedzonko z ostatnich dni:



Miłej niedzieli;)

8 komentarzy:

  1. Nic się nie martw, korzystaj z wakacji, my tu będziemy jesienią więc się zrehabilitujesz nowymi wpisami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony FitnessBlender

    OdpowiedzUsuń
  3. najwazniejsze to miec cele, ktore wytrwale bedziemy osiągac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale goferki :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    _______________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ambitne plany, szczegolnie te sportowe.
    A Gra o tron WYMIATA. Ja co prawda nie oglądam, ale czytam (teraz 4 tom) i jestem totalnie zachwycona:) Jak obejrzysz serial to powiedz jak Ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie fajny system. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń