sobota, 20 października 2012

Śniadanko

Dziś leniwa sobota, choć w sumie u mnie nie zapowiada się za bardzo leniwie, bo mam mnóstwo planów na ten dzień. Dlatego też postanowiłam wstać wcześniej, zrobić sobie dobre śniadanko i spokojnie zacząć dzień ;)
Mam dla was dziś przepis na Jajeczną zapiekankę:

Składniki:


  • jajko (liczba uzależniona od apetytu ;) )
  • ulubiona szynka
  • cebula
  • ser
  • przyprawy
  • masło do wysmarowania formy
Na początek nastawiamy piekarnik na 180 stopni. W tym czasie, gdy on się spokojnie nagrzewa, my formę do koklików smarujemy masłem. Na spód układamy szynkę, w taki sposób aby szczelnie pokryła spód. Na to kładziemy pokrojoną cebulę i kawałek sera. Wbijamy jajko, kładziemy drugą warstwę sera, posypujemy ulubionymi przyprawami i wkładamy do piekarnika na ok 20minut. Zapiekankę możemy zjeść z pieczywem, bądź innym, ulubionym dodatkiem. 

Proste, pyszne danie dla studentów ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz