wtorek, 28 maja 2013

Dzień 2/30 - Akcja dążenie do wymarzonej sylwetki z Aqua slim i Appetite control

  Dzień rozpoczynam dziś od yogi z Jillian Michaels:


Potem appetite control i przygotowanie śniadanka ;) Dziś jadospis wygląda także bardzo smakowicie. Jedynym problemem jest oczywiście czas, bo spędzam cały dzień na uczelnię. Próbuje sobie z tym poradzić pakując posiłki do lunchboxu ;) 

DZIEŃ 2
Śniadanie:
Płatki owsiane z rodzynkami i morelą. Moja modyfikacja: ugotowaną owsiankę, zapiekłam w piekarniku ;) Zamiast moreli jest brzoskwinia, bo nie znalazłam w sklepie moreli. 

II śniadanie:
Sałatka z makaronem i makrelą 
Przekąska:
Druga część sałatki z II śniadania.

Obiad:
Leczo z kurczakiem
Kolacja:
Zupa jarzynowa (może być z mrożonki) niezabielana, z dodatkiem łyżki oleju –
 Kromka chleba razowego.


+ 1,5 l wody z aqua sli i appetite control przed śniadaniem, obiadek i kolacją.

   Odbyłam dziś rozmowę z Panią dietetyk i Panią psycholog, której bardzo dziękuje za zwrócenie mi uwagi na kwestie najważniejsze. Zaczęłam się znów nakręcać na zrzucanie kilogramów, zapominając, że nie to powinno być moim celem. Te 30 dni nie są po to, abym schudła nie wiem ile kg, to jest mało ważne. Ważniejsze jest, aby zmienić swoje nawyki, które doprowadziły do tego, że mam co zrzucać. Tak często o tym zapominam, dołując się, że nie chudnę i że nie ma efektów. Są owszem, efektemi jest to, że wyrabiam w sobie zdrowe nawyki, uczę się życ lepiej. I Wy także o tym pamiętajcie, pamiętajcie o co walczycie i co jest dla Was najważniejsze.

A na koniec nominacja od summer-body, za którą bardzo dziękuję;*


  1. Skąd wziął się pomysł na blogowanie ?
Pomysł na bloga był próbą zmiany swojego życia, zmotywowania się do zmiany siebie. 
  2. Do czego dążysz ?
Do chwili, gdy stanę przed lustrem i stwierdzę, że tak po prostu jestem szczęśliwa, akceptuję siebię i potrafię korzystać i cieszyć się z życia. 
  3.Trzy rzeczy bez których nie wyobrażasz sobie życia ?
Bardziej nie wyobrażam sobie życia bez osób, nie przywiązuje wagi do rzeczy;)
   4. Kogo ze świata show biznesu cenisz najbardziej i za co ?
Ciężko powiedzieć, bo nie śledzę świata show biznesu, żyję w swoim małym świecie i bardziej cenię osoby, które znam.
  5. Co Cię najbardziej motywuje do działania ?
Osoby, na których mi zależy, które kocham.
  6. Ulubiona przyprawa ?
Naleśniki w każdej postacji i ciasto drożdżowe babci z dużą ilością kruszonki;)
   7. Twój absolutny ‘must have’ ?
Nie wiem w sumie nie zastanawiałam się nad tym.
   8. Twoje największe marzenie ?
Podróż do Indii ;)
    9. Ulubiony kosmetyk ?
Masło do ciała o zapachu korzennym ;) I kokosowy krem do rąk;)
   10. Ulubiony sposób na spędzenie wolnego czasu ?
Dobry film lub dobra książka, koc i herbatka malinowa. Albo aktywnie, ze znajomymi ;)
   11.Bieg po lesie czy joga nad morzem ?
Chyba bardziej yoga nad morzem;)

DO jutra;*

5 komentarzy:

  1. Pięknie zaczynasz ;)kokosowy krem do rąk - z Ziaji? Uwielbiam ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój ulubiony ;) mam też taki z Joanny i tez pachnie cudownie;)

      Usuń
  2. Ta sałatka z makaronem i makrelą wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy makaron z makrelą smakuje? Bo jakoś nie wyobrażam sobie takiego połączenia:D ale wiesz...jestem otwarta na nowe propozycje:-) chyba zacznę ćwiczyć z Jillian... moje ćwiczenia mi już nie wystarczają- potrzebuję czegoś więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. potrawy są zachwycające :)
    pozdr i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń